Jak reklamovat
-
V případě reklamace v záruční době může Kupující informovat Prodávajícího jednou z následujících možností:
-
na e-mailovou adresu: info@mobileon.cz
-
reklamační protokol (ke stažení zde)
-
telefonicky na čísle: +420 606 078 739.
-
-
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
-
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. Záruční doba je 24 měsíců.
-
Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití. Převzetím zboží zákazník stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.
-
Nárok na uplatnění záruky se nevztahuje na poškození vzniklá:
-
mechanickým poškozením zboží,
-
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci,
-
neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
-
běžným opotřebením zboží.
-
-
Reklamace, odstoupení, nebo zásilky nám prosím zasílejte pouze českou poštou
-
Telefony nám prosím posílejte odblokované a odheslované